Selasa, 07 Mei 2013

letter Business


July 20, 20xx
Mr. Rodney Giles

Manager, Customer Support
Inter-Office Solutions Inc.
1289 Luxor Station Rd.
Cedar Springs, IL, 34985

Dear Rodney:

This is further to our meeting of last week at which we agreed to hold a series of meetings over the next two months to review yourexperiences with the pilot implementation of the 1to1 Customer Relationship Management Program.

As discussed at that meeting, the objectives of our reviewsessions will be to:
  • Review and assess the overall effectiveness of the program;
  • Identify and document strengths weaknesses of the program;
  • Propose customer-focused solutions to address areas of weakness;
  • Develop an approach and action plan for Phase 2 of the project;
  • Determine the staff members who will make up the Phase 2 Team.
As agreed, meetings will be held every second Tuesday from 9:00 a.m. until noon, and the location will alternate between our two offices, the first one to be convened here at Inter-Office on August 14, 20xx. Fred Johnson of your CRM group is to act as the meeting co-ordinator and recording secretary throughout the process.
As discussed, at the end of the process, Deborah Buxton of Consultek will draft the summary report for review by the steering committee. As you requested, a copy of her c.v. has been enclosed.

I trust I have covered all of the points that we discussed. If you have any questions or would like to add anything please give me a call at 745-9878.We look forward to seeing you at the August 14th meeting.

Sincerely,


Marilyn French
Senior Consultant

Encl.</br





20 Juli 20xx

Mr Rodney Giles

Manager, Dukungan Pelanggan
Inter-Office Solutions Inc
1289 Luxor Station Rd.
Cedar Springs, IL, 34985

Sayang Rodney:

Hal ini lebih lanjut untuk pertemuan kami minggu lalu di mana kami sepakat untuk mengadakan serangkaian pertemuan selama dua bulan ke depan untuk meninjau yourexperiences dengan pelaksanaan pilot Pelanggan 1to1 Relationship Management Program.

Sebagaimana dibahas pada pertemuan itu, tujuan reviewsessions kami akan ke:

Mengkaji dan menilai keefektifan program;
Mengidentifikasi dan mendokumentasikan kekuatan kelemahan program;
Mengusulkan solusi yang berfokus pada pelanggan untuk menangani bidang kelemahan;
Mengembangkan pendekatan dan rencana aksi untuk Tahap 2 proyek;
Tentukan anggota staf yang akan membentuk Tahap 2 Tim.

Seperti disepakati, pertemuan akan diadakan setiap hari Selasa kedua dari 9:00 am sampai siang, dan lokasi akan bergantian antara dua kantor kami, yang pertama akan diselenggarakan di sini di Inter-Office pada tanggal 14 Agustus, 20xx. Fred Johnson kelompok CRM Anda adalah untuk bertindak sebagai pertemuan koordinator dan sekretaris merekam seluruh proses.
Seperti yang telah dibahas, pada akhir proses, Deborah Buxton dari Consultek akan menyusun ringkasan laporan untuk ditinjau oleh komite pengarah. Seperti yang Anda minta, salinan c.v. nya telah tertutup.

Saya percaya saya telah membahas semua poin yang telah kita bahas. Jika Anda memiliki pertanyaan atau ingin menambahkan sesuatu tolong beri saya panggilan di 745-9878.We berharap dapat melihat Anda pada pertemuan 14 Agustus.


Hormat kami,


Marilyn French
Senior Consultant

Encl. </ Br









Tidak ada komentar:

Posting Komentar